3/5



 

sbg rock, det känns lite lite tufft & veta att alla festar & ses därhemma nu, att allt går vidare precis som förut, fast utan mig!
Lite ego, ett tag var jag rädd att folk skulle glömma mig (för ett år är ju såå lång tid) men jag har insett nu att det funkar ju inte riktigt så. Ni kan glömma mig så mycket ni bara kan (just nu) jag är ändå inte heller så jättebra på att höra av mig, men en dag kommer jag hem igen & då hoppas jag att vi kommer vara bästa vänner igen för evigt & för evigt!


Jag har fått så himla många fina kommentarer & jag blir lika glad varje gång jag upptäcker dom!


Som mesmallan exempel, kallar mig & ami bortskämda ungar, som bölar när hon läser dikter på vårt kylskåp & kollar på youtubeklipp..men som vi i nästa stund viker oss av skratt i varsin soffa, som jag saknar otroligt mycket!


Bara filto & jag vet hur det känns att ha legat för länge på varsin madrass i en pool på andra sidan jorden & känna känslan av russintår som möts, och faktiskt tycka att det av någon anledning är hysteriskt galet roligt!  


& tezz, det krävs en speciell smarthet för att vara så rolig som du är..


Sara säger..

"bina, nästa vecka är rocken. Det kommer svida extra starkt i mitt hjärta att du inte är hemma med mig då. Jag har ff hela helgen, och jag vet att du och jag skulle tagit bussen hem på natten efter en hel dag på festivalen o gosat ner oss skitiga om fötterna o gungat oss till sömn i min säng. Buhh"


åhh min vän det du har fångat mig & dig i ett nötskal, du är nog den enda personen i världen som jag vet gungar sig själv till sömn precis som jag gör, jag tror att vi är ganska lika ändå, du & jag  


Michus & tilda som jag inte träffar alltförofta, men som jag tycker om & är glad att jag har, jroligt att ni kollar inom då & då,


Emelie, jävla upptagen, klappar antagligen katter & skriver noveller med tårna, men det gör mest inte så mycket för vi älskar varandra ändå!


Kommentarer
Postat av: felicia

Åh vad glad jag blev för uppdatering! HAr suktat efter nya inlägg nu sedan senast du skrev...

Som vanligt jättefina bilder o kul o läsa om allt skoj du sysslar med! Själv är jag skolledig från och med i eftermiddag (onsdag)..

Tänkte bara säga att jag var ute o gick för någon dag sedan o tänkte på förra sommaren när du och jag somnade i biblioteksparken en sommarnatt! jag log för mig själv, O GUD vad jag saknade dig!

Sköt om dig! Pusspuss

2009-06-03 @ 07:27:44
Postat av: Therese Östberg

Vad gullig du är! Klart vi inte glömmer dig, du har etsat dig fast så att säga ;) Jag ska se om jag får ta din plats hemma hos Sara, fast om hon börjar gunga får jag nog lägga mig på soffan!! Kramkalas

2009-06-03 @ 09:36:09
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.cm
Postat av: Emelie

Min lilla smula, du är allt för söt:) Kommer aldrig att glömma dig, skrattar ofta i min ensamhet åt roliga minnen med dig! Jaaa, du skulle allt varit hemma nu när alla rockare fyller staden, härligt:) många pussar till min finaste råtta

2009-06-03 @ 13:20:26
Postat av: Jenny

Fin blogg du har! :)

2009-06-04 @ 01:03:42
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Tilda

Så kul med så mycket uppdatering!Tro inte att du är glömd, tänker ofta på dig faktiskt. å vad är väl ett år av alla livets årar. Puss och Kram

2009-06-04 @ 10:35:02
Postat av: Mischus

Kan bara hålla med föregående talare (talarinnor?)



Jobbar för fullt på rocken nu så jag njuter inte lika mkt som alla andra. Igår hörde jag någon när jag jobbade som sa: En grillchips vill jag har! och när jag vänder mig om vem står inte där?! Jo, hon från bussen som kallade oss våra Porrgudinnor!!!!



Helt knas att jag kännde igen henne men de ögonen glömmer man inte i första taget, lika dragen nu som sist vi såg henne! Visste inte om jag skulle bli rädd eller glad. Jag blev glad för jag kom att tänka på hur kul det va fr typ 5 år sedan men också lite rädd eftersom hon va så full o högljudd...



Ha det så bra så hörs vi!



lave ja! puss puss

2009-06-05 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0