22/6

En dag till har gått av mitt glamorösa nannyliv! javisst.
Idag har jag haft hand om 4 kids, blev lite mycket där ett tag, amerikanska barn har så mycket energi!
Jag vände ryggen till, kan inte tro att det var mer än 5 minuter, för att göra "snacks" & då lyckas då få solrummet översvämmat!
Solrummet ligger intill finrummet (där dom har riktigt "fina" möbler), och där får dom absolut inte leka, jag tror vi hade 9 handdukar till o få bort allt vatten, blev lite kallsvettig där ett tag, men det ordnade sig!
sen åkte vi till melrose place & badade pool, nya avsnitt har förresten börjat!

svettäklig & genomtrött
imorgon vill jag gå på bio, Hangover!

Kommentarer
Postat av: mammie

Hej, min vackra dotter! Är det inte dags att uppdatera din blogg. Jag vill veta vad du gör!

Vi har precis landat i Falsterbo/Skanör. Det var där vi skulle tältat förra året. Hoppas du har det bra..puss.puss!

2009-06-27 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0