10/6

Det är morgon och jag har precis kört flickkorna till skolan, kommer hem och kryper ner i sängen igen, då ringer telefonen!
Hi Sabina, can you please bring me my note!
va, ursäkta? vadå nu?
Seriöst lärararen var i bakgrunden & bad mig köra & lämna en lapp där det står att hon ska på fotboll efter skolan....is this for real? jag blev så jävla irriterad precis som att läraren inte kunde tagit upp telefonen & jag kunde talat om för henne, nej gud nej! Så jag fick köra hela vägen till skolan som tar mig ungefär en halvtimme i trafik. Men allvarligt talat vad tror dom att ungen ska villas bort nånstans på vägen, ska vara så speciellt ..ibland kan usa (oc h deras viktigheter)vara riktigt irriterande!

Iallafall..vädret har varit rätt trist, så jag har inte tagit mig för speciellt mycket.
Nora kom över på kvällskvisten för att göra mig sällskap medans flickorna sov, sen åkte vi till vårt favorit café Las Vitas. På lördag blir det bbq at Noras hus, för hon & Ngoc lämnar, såklart när vi börjar bli riktigt goda vänner. Förras årets avskedsfest blev pappan så full att han låg & spydde hela dagen efter, hehe det kan bli kul detta =)

O förresten imorgon har jag antagligen min första träff med en kille. wihooo, jag ringde upp han nyss pallade inte med massa sms, pang på rödbetan! Iallafall han ville att vi skulle spela tennis, so tennis it is!
Jag som är så jävla atletisk & sportigt härtig av mig, nej! Men jag ska sätta på mina tenniskjol, & mina söta små vitsmutsiga skor, så får vi väl se om allt blir bra ändå kanske!
O nej han är inte min typ av kille (vad som nu är min typ av kille, vet jag inte ens själv) men jag ska iallafall ge den stackars kraken en chans, det är det minsta jag kan göra!

(och kom inte & säg att jag har blivit rund i ansiktet, för det vet jag redan! blame it on the s s s suugar!)
Jag behöver en kram!


Kommentarer
Postat av: Tea

Jag skickar en kram över atlanten, hoppas du känner den liiiiite iallafall. Jag tycker inte du blivit rund i ansiktet + vad kul med dejt!! Jag suger fucking big-time på tennis, men vem vet, du kan vara Sveriges nya stjärnskott? :) Kramis kramis

2009-06-11 @ 11:32:43
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Patrik

Jag tycker du är fortfarande smal som en sardin, mitt kära barn.

2009-06-21 @ 22:17:36
URL: http://pudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0