flickor flickor

härlig lördag, mys i parken med Emma & Lotta



Sen mötte jag flickor, för att gå på pubbar hela natten lååååång!



jenny mysbusfrö


glad gladare sofie


nää killar, jenny & bina ska visa hur det ska gå till


alltid ska det vara slut när man har som roligast


beautiful Febben


mycket lyx på senare dar....


sofie & febben följde mig till mitt hostel eftersom jag var lite rädd för att ta mig dit själv
när jag frågade killen som jobbade där om det var farligt sa han
det är inget "dåligt" område, men inte "bra" heller, och förresten om det skulle vara så att någon riktar en pistol så skrik snälla inte, bara ge dom din väska..
okeyyy

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej Bina!

Gu va längesdan jag var här inne, såg att det fanns massa nytt att läsa=) I helgen var vi i Saras stuga och på ett nytt ute ställe i Åhus, det var super mysigt(du skulle också varit med). Skönt att läsa att allt verkar väl med dig. Många pussar!

2009-07-23 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0