ola & handdukarna - "vad fan skulle jag göra då.."

världens skönaste citat, det har hållt i år
iallafall...

Det var en gång en kille, eller ja han gick i min klass. Han satt alltid mitt emot mig i datorsalen, och kollade upp lite då och då. Jag tänkte att den här killen måste vara sjukt intresserad av vad jag har att säga! Så var kursen slut & de gick några veckor när killen började höra av sig, det var i en tid då många åkte härifrån så jag tänkte ja varför inte lite vardagshäng sådär liksom. Så vi stack & käkade glass, när han skulle bjuda på min glass tänkte jag öuuu..jag hade helst sett till & betala min glass själv men gjort är gjort. Sen körde han runt mig lite i sin bil, sen var det dags att åka hem. Det blev sådär tyst och jag sa

- Ja vi kan väl kanske träffas en annan gång! (en sån där trevligt & råkas men jag tror inte det, nej)

sen började han typ citera meningar ur sånger (vilket hade varit urgullligt & charmigt OM jag varit intresserad) jag hade ett inbox, sms & missade samtal på mobilen.

En dag råkade jag av misstag svara (trodde det var min hostdad), varpå killen frågade om vi skulle hitta på något.

- nej jag ska vara med mina kompisar!

Världens längsta tystand

- men kanske en annan gång, sa jag igen!

Världens längsta tystnad, (jätteobehagligt) så i ren panik så slängde jag av luren!

Ringde Jenny & garvade som aldrig förr! Fy fan vilken ond människa tänker ni nu!

Jenny sa ja antingen fattar han vinken eller så inbillar han sig att det var dålig sändning eller vafan som helst!

Han måste ha trott att det var ett normalt bettende från min sida för han ringde igen & igen!

Nu orkar jag inte mer, hur ska jag förklara mig ur den här soppan!

Men jag är inte ond jag bara orkar inte!


Hoppas inte han hittar in här, och använder nått jävla program för att övervandla meningarna till engelska, men nu tänker jag nog lite för långt va!
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0