lång weekend i stan!

vi har haft så himla mysig helg
flera, flera mil har vi nog promenarat om räknar ihopa allting
fredag fick jag ledigt och vi åkte in redan på morgonen, det var så kul & se mammas reaktioner.. alla stora byggnader, åka tunnelbana, alla miljoner med folk, fast mamma tyckte nog allt att NY var lite skitigt.
jag är så lycklig av o ha mamma min här, hon håller alltid mig i handen och jag älskar det..


mamma hittade sitt favoritträd sen när hon levde som en liten flicka vid medelhavet.



räknar sista slantarna, vi hade jävla tömt kontot!



mamma är lyrisk & ska äta allt, allt!


även det som smakar skit..



vi hamnade i lilla italien, där tog vi middag



empire state building, det var finare än vad jag kom ihåg, vi stod och njöt av det fina..


01,00
vips! så var det natt och då var det dags och säga godnatt från en ovansäng på ett hostel..


& tack för alla fina kommentarer, jag blir jätteglad

Kommentarer
Postat av: Therese Östberg

Fina bilder som vanligt, men med TVÅ glada flickor istället för bara EN! Dubbelt så bra ;) Kul att se bilder på er från exakt samma stälen vi var på i NY, en sån där skitäcklig kringla (jag trodde de skulle vara söta och inte salta!) åt vi på båten mellan manhattan och staten island (såg att ni också åkte den). Njut av sista tiden med morsan nu! Jag räknar ner tills min egen hemfärd, bara några dagar kvar. Kramar

2009-07-29 @ 22:01:20
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Rojje

Hej Vänner! Detta träd som dyker upp lite överallt så där helt på plötsligt. Ystad... New York... Fantastiskt fint foto blev det oxå Och en så Vacker kvinna!!! Nu saknar jag henne ännu mer! KLACKSPARK! Oj vad kul! Glad jag blir att se detta... Ni ser ut att må bra och har det trevligt. Varma kramar och hälsningar ifrån Sweden. (och en puss till Rasema ;)

2009-07-29 @ 22:01:59
Postat av: Nora

haha Sabina....i know the dresses :D

2009-08-04 @ 18:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0