Death valley, nevada

Många många timmars körning i öknen, till en början fick jag en jätteobehaglig känsla. Man såg inget tecken på liv alls bara bilarna man mötte, och gick man ur bilen så var det så otroligt varmt. Jag satt längst fram och djade denna dag, köraren o jag hade på priman samma music smak och samma humor med så vi skrattade åt varandras skämt. Joshua tree arizona vilket tydligt fashionerdade föraren, vi har haft roligt åt det hela resan jag o frida. Parken vi hamnade i var jättevacker, jag fick lejonkungen känsla, men attan va varmt alltså. Jag drack lite dåligt och framåt eftermiddagen började jag må lite lätt dåligt & det blev bara värre & värre, jag måste varit helt uttorkad. Jag lovade s hjälpa till och handla och busade o skrattade då frågade jag mig själv om jag var intresserad nej inte kunde jag väl vara det?

När kvällen kom och alla skulle festa låg jag på marken och spydde & allting bara snurrade. Ungefär som jag hade förtjänat och må om jag festat stenhårt i en vecka men jag var på semester så det var illa. Men morgonen efter mådde jag bättre än någonsin igen.   

Nån dag under resan var vi i death valley också, där måste man stänga av acn så att bilen inte lägger av, för gör den det ja då steks man till döds där ute i öknen, som små brunbrända prinskorvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0