donkan.




Det retligasate någonsin hände nyss. När det ringer i telefonen så bryts internet. Allt jag skrev är borta! Iallafall.


Nu när jag flyttat sängen är det bara att lyfta på huvudet så har jag värsta mysiga utsikten, och jag älskar att vakna upp genom att solen lyser in genom fönstret. Solen är uppe allaredan klockan 7 och går ner igen 5.30 exakt. Det är samma breddgrad som Rom, så det brukar vara behagligt väder, det är bara nu när jag är här som det ska jäklas och vara den kallaste vintern på 15 år, så mina fingrar och fötter håller på att frysa ihjäl av min redan dåliga blodcirkulation. Kunde inte den här vintern kommit 3 för års sedan när jag & Ems behövde den, och jag hade ett par riktiga boots!


Dagen har jag tillbringat med Janina. Jag gillar henne, vi har roligt ihop skrattar en massa.

Hon är lite som mig, fast hon är knasigare än vad jag är, men det är ju inte så konstigt hon ju tysk =) Hon flörtar hejvilt, och har alltid en massa killar på g, en dag på köpcentret så hittade hon en klänning hon ville ha, den var inte på rea och hon hade inga pengar, vad gör man? Jo man sätter på en liten grön realapp, jag fattade ju direkt att det inte skulle gå, vid kassan blev det problem och jag var tvungen att gå ur affären för jag kunde inte hålla mig.

Hon vill alltid att jag ska sjunga för henne, för av nån anledning har hon fått för sig att jag sjunger bra..haha!

Men hon åker, det är sorgsligt!


Idag hann vi inte mer än säga hej förrens vi bestämt vart vi skulle hän, Donkan, vi beställde in mat, när vi var färdiga tittade vi på varandra och skrattade, sen beställde vi in ett gäng till.

Åkte direkt till magazinehouse och tog en "liten" vitvarmchoklad med grädde, där kan man läsa typ alla tidningar som finns..Gratis!

Vad vill jag säga med detta, att jag antagligen kommer rulla hem till Sverige om 11 månader.


Jag längat ihjäl mig tills på lördag Possan och hennes vänner kommer och vi ska spendera helgen och våra pengar i NY. Hostelet kostade bara 21$, totalt skitbra!

Possan snackade om nån kille som jobbar på en club och tar in tjejer och bjuder  på dricka och grejer, dom har ju falsklegg så det är ju bra.
Jag har aldrig hört talas om detta fenomen men det låter ju inte helt fel när man är fattig Nanny =)



Kommentarer
Postat av: Amir

Låter riktigt gött! Synd att tyska tjejen ska hem, när åker hon? ha så kul! kram Amir

2009-01-25 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0