horror house

Idag åkte familjen till Vermont, så jag är ensam i huset, det är sent och faktiskt lite läskigt. Det smäller och knäpper överralt i detta gamla trähus, freaks me out! Pierre mammas gamla kille visade mig läskiga filmer när jag var liten flicka, sen dess har jag varit fast.
Jag älskar thrillers, jag gillar räddkänslan. Men i verkliga livet så tänker jag alltid det värsta, jag hör musiken och tänker att det kommer komma någon och ha ihjäl mig. Fönstrerna är enorma och jag kan inte se ut så antagligen står det någon därute och tittar på mig, just i detta ögonblick. Och alla människor på bion tänker dumma, dumma flicka lämna huset NU!

Så imorgon ska jag ha sleepover tänkte jag.


Ibland är det bra och ha min flickvän hund, han kan verkligen vara så gosig ibland, jag börjar gilla honom mer och mer. Fast ibland förstår vi oss inte på varandra han biter i mig, hoppar och skäller som om han vore crazy dog, och jag sätter han i buren och han fattar inte varför.

Jag skojjade lite med han nyss och satte på ett youtube avsnitt med en hund som ylade ..haha ni skulle sett hans min han fattade ingenting och började slicka på skärmen, och gjorde lessna ljud, han trodde nog att det var fler hundar här, min lilla stackare!


(Kolla dom gör vår dans)
 


Ikväll har jag och tre andra svenskor hängt  på mallet. Vi kanske ska åka till Ikea på lördag och köpa choklad och käka köttbullar liksom. Min kompis Hanna ringde innan, hon lämnar landet i April och hon undrade om jag hade någon som kanske ville komma över i hennes plats. Jag sa nej, men när jag pratade med Sara sa hon

- Att du inte frågar Em, ja att jag inte tänkte på de!

I min dröm är hon alla redan här, jag kunde inte sluta tänka på hur kul det hade varit om lilla hönan hade kommit hit till mig, så jag ringde upp henne.

Puuudiee skrek jag i telefonen som alltid när jag har goda nyheter. Jag vet ju att hon går i skolan och allt, men drömma kan man ju alltid.

Berätta för pappa Göran, sa jag, för han är alltid på min sida, tobbe blev nog inte så glad =)

Jag & Em har gjort allt ihop sen gymnasiet våra cvn är praktiskt taget identiska, vi lyckas alltid hamna på samma jobb eller plats, så det är min tur att fixa nu eftersom hon fixade in mig på önskefoto. Jag blir lika glad alla gånger och hoppar av glädje, för vi tycker om varandra så mycket!


Det är ingen som är intresserad? April, det är precis när det börjar bli vår & varmt.


Imorgon ska jag försöka ta mig till en Yoga klass, det är skam att jag bara tagit mig till gymmet 2 ggr på 2 månader, men är man lat så är man.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Bina

Ami såg du Amelie menar du?

Förresten jag visste 100 % att jag kände igen rösten, en av låtarna är med i min favvo film the Holiday, jag har länge undrat vem som sjunger så tack för att du hittade =)

http://www.youtube.com/watch?v=KPFY20JqLbI

Postat av: Tea

Bara för att du pratar om skräckfilmer, igår såg jag ett klipp från "the hills have eyes 2" - kommer du ihåg ettan? Du var skitläskig och bara skrattade till den, hemsk hemsk film som du tycket var bra! Tänkte iaf tipsa, om du ville se den. Kramar!

2009-02-21 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0