stuck in the house, bagels and i´m her

Jag hade inte världens bästa eftermiddag med tjejrna precis, jag skickade en av dom på time out och då hörde jag hur hon väste Cruella lite tyst, jag tyckte det var så in i helvetes roligt att jag var tvungen att gå in i ett annat rum och skratta för jag ville ju inte att hon skulle se att jag tyckte det var roligt.



Janina kom och hämtade mig så vi tog en kvällsmat på Dunkin Donuts som vanligt när vi får välja, chailatte och bagel med creamecheese och extra smör..guuudie!

Jag älskar att umgås med henne vi skrattar alltid så himla mycket, och vi bara tittar på varandra och kan inte sluta le, som någon slags kärlek, vänskaps kärlek som vuxit fram väldigt fort, vi planerade vår reunion våren 2010. Men vi ska iallafall gå ut på fredag tänkte vi, hoppas vi fixar skjuts så vi kan drinka lite, annars måste jag köra! Vi hade velat möta upp med killarna vi umgåtts med lite granna men dom är i Florida, och det lär de ju inte bli något av nu för det är J som håller i trådarna.


Janina har blivit utslängd från sin familj så på fredags ska hon sova här hos mig och på lördag åker hon till Florida i en vecka, när hon kommer tillbaka är det bara 4 dagar kvar. Då ska hon antagligen bo här ngn kväll och hos Ngoc en annan. Anledningen till att hon blev utslängd är hennes drake till hostmom, vi råkade ha lite fest i hennes stuga en kväll precis i början och så berättade inte Janina om olyckan, utan mamman fick höra på omvägar (rykten sprids lika fort här som i sbg) och så lite andra småsaker, men ändå, så bajsnödigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0