party like age 15 again.

Igår bestämde jag & Janina att vi skulle gå ut, så vi åkte ut och käkade lite middag sen tänkte åkte vi hem till mig för att göra oss iordning. Familjen var inte hemma så jag tänkte gott! Så vi plockade fram tvålitaren som jag gömt undan, jag gick ner för att hämta lite juice så står jag med 2 glas i famnen då kommer föräldrarna.

•-         Oj vi trodde du var ute!

Sen satt vi på mitt rum och spetsade juicen, jag kände mig som 15 typ!

En kille kom och hämtade oss så åkte vi till New York state för i Connecticut har dom bara öppet till 2 på clubbarna.

Klockan är 2 och Janina springer fortfarande på toaletten hon fick lite mycket att dricka. Hon trillade 2 ggr på gräsmattan för det var så halt och en gång i trappan. Pappan vaknade så pinsamt! Det här är verkligen konstig känsla!

Jag har aldrig behövt smyga såhär, men jag har inte riktigt koll på vad som är okey eller inte.

Men dom är så snälla och förstående så jag hoppas inte att det gör något.


Och ikväll skulle alla tjejerna gått ut i NY men om jag tittar bort mot min säng så tror jag inte det är möjligt.


Kommentarer
Postat av: JAANA

Men vadå hur gammal är du? Du borde väl få dricka menar ja g:p

2009-02-02 @ 06:28:48
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0