dunkgömma och fågel, fisk & mittemellan

Vad gör man från morgon till kväll när man är liten, man leker.
Och hur gammal är jag, jo 21, så gissa om jag är trött nu?
Jag har förvandlats till lekledare & har lärt kidsen dunkgömma och massa andra lekar som vi gjorde när vi var små, (min bil är förresten på lagning, äntligen, så nu kanske ja äntligen kan köra någonstans utan att se den jävla fete skåran & och kanske mitt dåliga samvete lossar) hursomhelst, så vi är bokstavligt talat strandsatta i huset.
Jag försökte få över Hanna med småttingar imorgon, kanske lockar mer om jag berättar om pannkakstårtan vi kommer göra, det är katten findus bästa recept, så det smakar nog bra.

Jag mår så illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen, det beror dels på huvudvärken jag har dels på att jag åt gräddsås..med sked, som soppa typ, jag nästan klöks när jag tänker på det..fyfan!! Aldrig mera, jag hittade ett paket i skafferiet och det var så länge sen..jag tycker inte ens om den jävla såsen..aghh så retligt!

En sak som däremot är himlans bra är att familjen äter väldigt hälsosam och ekologisk mat, så tro det eller ej men jag har tappat vikt, jag som älskar min lilla mage, den är så mjuk och go, men nu är den nästan borta!!
Hoppas det håller sig så, men det tror jag knappast, med tanke på att dom har en hel rad som går igenom affären med glass och det är inte ens sommar än, och jag har hittat b&j favoriten som jag inte visste namnet på, men nu har jag glömt det igen.

Pratade med Josse nyss, jag kanske ska upp där om 3 veckor, hoppas hoppas...

PÅ torsdag åker familjen till Vermont på skidweekend, jag bestämde mig för att stanna hemma, det är Janinas sista helg. 

Hursomhelst nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0