& så vips spelade vi med röda kopparna ..

I torsdags sa jag hejdå till mor, & igår fick jag reda på att lillebror kommer den 3e september..wiiii!
Annars jag mest hängt på stranden med lillflickorna, gosh vad vi har lekt!

lilla e gjorde bläckfisk..


Igår åkte jag på mall med Jenny, sen mötte jag upp ett nytt gäng tjejer som jag träffade på stranden..
Servitrisen hade visst bjudit hem dom på houseparty, & jag var ju inte sen på att hänga med där!
Jag körde dock, men oj va rolig kväll, dom har alla sina roliga spel med beerpong och flipgame & sånt i röda kopparna.
American houseparty, check!

Nu ska jag göra mig oiordning & åka in till NY, jag vill gå på en fotoutställning, & så ska jag på jakt efter en enorm second hand affär som ligger i ett lagerhus någonstans...hoppas jag hittar!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Amir

Heej! Jag har bokat resa nu, 2-13:e. Vi kommer ha grymt kul :D kram

2009-08-09 @ 21:56:33
Postat av: mammie

Hej älskade dotter!

Hoppas du haft en härlig helg! Tack för två underbart härliga och roliga veckor! Jag har verklingen haft kul. Du måste uppdatera din blogg, nyfiken på hur du hade det i NY i lördags.. Saknar dig, saknar även E&A och Bailey..haha..fast han höll på att äta upp mig kvällen innan jag skulle åka hem..Puss på dig..hälsa alla!!

2009-08-09 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0