Och Så Ska Vi Hänga I Temple Bar, Och Dricka Butler´s Chocolates Caffe

Mina vänner är så fina, dom är allt en bunte med tiopoängare allihopa...
Nu finns det ett ställe under en sten någpnstans, där man kan gömma pengar, så att vi kan hitta på roligheter tilllsammans i framtiden.. som ett litet sparkonto!


roliga


söta så det är inte av denna jord 


inte för "vuxna" för att fortfarande hitta på bus


dricka jordgubbedrinkar i andra kvarter


spela kärringbingo om onsdagskvällarna (fast det mest är fikan som lockar)


resa jorden runt med



& fira födelsedagar tillsammans med (filtot fyller 21)


säga godnatt kära vän och så somna lite, vart är inte så viktigt!


lägga ut filtar över golven sena novembernätter, när det ännu är för kallt att picknicka ute


nej men jag tror ju att jag har vunnit i ett av världens största lotterier
nu ska jag gå ner & äta upp en plopp

Kommentarer
Postat av: bina själv

Sara lilla lysande idé, din garderob är perfekt kojgömme, tänk att det kan vara så kul med lite ringsignaler & foton. Jag minns det så väl, så ligger Ems & tea i andra rummet och skriker på oss att vi ska hålla käften..haha



Tee bea ja snart är det höst och då åker väl den gula rocken fram, sen är det bara nån månad & jag är hemma igen, då ska vi sitta på coffe i timmar och byta hemlisar..

2009-08-27 @ 03:32:20
Postat av: Tea

Hej cookie - vilket fint inlägg, blir varm inombords när jag tänker på alla roliga stunder :)

Perfekt med sparkonto, Sara förvaltar dem säkert på ett riktigt sätt.



Hoppas sensommaren är fin hos dig. Kramis

2009-08-27 @ 21:28:04
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åhhh smulan, vilka härliga bilder, blir så glad av alla härliga minnen vi har...Toppen med fina vänner:)

2009-08-30 @ 18:35:07
Postat av: Emelie

Åhhh smulan, vilka härliga bilder, blir så glad av alla härliga minnen vi har...Toppen med fina vänner:)

2009-08-30 @ 18:36:36
Postat av: Emelie

Åhhh smulan, vilka härliga bilder, blir så glad av alla härliga minnen vi har...Toppen med fina vänner:)

2009-08-30 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0