15/8


tåget in till stan




jenny & jag blev totaltdissade,
det var nog meningen att vi skulle vara en massa folk som skulle ha middag tillsammans men vi slutade på 3 personer, för Stina kom med oss..

vi mötte sofie & gänget, dansade loss ordentligt..

det blev sent på natten då åkte vi vidare till ett ställe där dom tog ifrån oss alla våra viktigheter, medicin, tuggis, spray, allt allt, jag sa ni rör inte mitt smink, när vi slängt bort halva väskinhålllet & ska betala oss in då kostar det 40 dollar, nej men gud vad är det här, jag kände mig rånad! vi lämnade snabbt som sjutton, lika bra det fick vi höra dan efter, värsta knarkhak..usch!

jenny  & jag hade ingenstans o sova så vi fick följa med sofies kompisar till deras hostel, vi sprang fort som tusan uppför trappan så att den feta damen i receptionen inte skulle orka hinna efter oss, bra knep!
när vi kom in satt brudparet vi träffat tidigare på kvällen på sängen, bruden satt och högg fanatsikt i ett äpple med en penna, jag tänkte mest , va fan gör hon!
sen plockade dom fram det "gräset" så hon satt och gjorde sig en liten pipa av ett grönt äpple..hur sjukt är inte det då, hela rummet luktade planta..(lite gulligt ändå, ett äpple!)
jag & jenny delade uppeschlafen, sängen var formad som en liten pöl så där låg vi och skrattade oss till sömn, det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss...

vi smög upp tidigt
sen gav vi oss ut på stan (jag skulle lika gärna kunnat tro att stan hade förvandlats till en kokande soppa) vi trodde vi skulle smälta bort, och letade mest skugga
i williamsburg har dom gratis konserter varje söndag, och så såg man manhattan på andra sidan vattnet vackert, men cameran dog...

klassiska 5 minuters sminkningen i taxin..


jenny är min bästis här nu, är hon inte gullig?


vi dansade som tokar, som det brukar hända när dom sätter på ska eller håkan på efterfesterna..


fina tapeter med matrospojkar


& tänk att lilla sofie kom med på bild bland alla foton på mig & jenny ..thihi


nyvaken lilla luffsan, tjofs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0