En Liten Visa Om Huruledes Livet är Kort



idag
med lite extra hormoner i kroppen så känner jag inte för någonting, jag skulle kunna börja gråta närsomhelst

flickorna var uttråkade & jag kände mig ensam, trots att jag hade 2 söta små svansar hängandes efter mig, ringde till jenny & gnällde lite precis som att det skulle hjälpa!

tog mig i kragen & tänkte nej nu ska det lekas, jag är ju skitbra på att leka

så fort jag kom på andra tankar steg humöret direkt, katjiiiing

så vi tog fram trollerilådan, rotade bland mina kläder, rafs rafs rafs & så vips ett, tu, tre, hade vi en underlig trollkarl & en söt liten hjälpreda

vi gjorde kulisser och skrev manus, så det blev en söt liten film som jag önskat jag kunde visa er

A är en liten teaterapa, en riktig skojare


tror inte flickorna har gjort koja förut så..

kojmakaren själv flyttade runt på sängarna & mästarbyggarna gjorde en mysig liten grotta..

så log vi där & snusade ett tag


åt middag & när vi slängt oss i soffan kramar E mig och säger

I love you sabina

& jag som är så känslig

mina små tjejer, ibland vill jag slita av mitt hår för ni gör mig galen, men som jag tycker om er...
 

jag önskar jag kunde lägga upp alla fina bilder vi tagit idag men det kan jag inte ..


Kommentarer
Postat av: mammie

Ser er framför mig..blev så rörd..kom några tårar nerför min kind..puss på dig, "underbara nanny"

2009-08-26 @ 07:17:30
Postat av: Sara

åhh vilken söt nanny, du anställs på Södergatan 19 i december. Så kan vi göra en koja i min garderob o lyssna på ringsignaler hela natten. Har min gamla silverräv igen nu när min mobil blev stulen, alla bilder o klipp var kvar...blev nostalgisk!

2009-08-26 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0