sommar i april

en pappa i sbg daterar alltid vilket datum våren kommer, det tycker jag är så himla gulligt så jag har med börjat räkna på årstiderna.
här glömde dom våren, och sommaren kom direkt, 36 grader i skuggan, det ni, & alla löven har inte ens slagit ut ännu & jag har inte hunnit köpa sandaler!
jag böjde mig ner för att ta ett papper, jag trodde jag skulle svettas ihjäl så jag & mina tidningar åkte till beachen
många folk, fast det var på tok för kallt i vattnet, min rygg är ill, ill röd med ett vit streck på mitten - snyggt som fan!

spenderat kvällen med min caroooo---liiiiina, hon åker hem om sisådär en vecka så himlans sorsligt, nokki åker om typ 3 så då börjas det igen..så fort jag hittar friendly friends så är det dags för dom & lämna såklart..!


gammal bild som min lillasyster har tagit, om jag inte minns fel!


tvo is waiting

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det kommer jag ihåg.xD

2009-05-01 @ 14:47:56
Postat av: Bina

yes yes syrran!

kul att du läser =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0