hide and seek, it´s a song I like

Min lillebror Ami skrev ut att han hittade denna låten & tänkte direkt på mig "okey, detta är lite konstigt, min syster gillar konstigt"
det var ju ungefär något av det gulligaste han gjort
hon är genialisk O jag älskar´n!



Ikväll har jag haft filmkväll här, jättemysigt,!

Fast nu är det natt, jag har varit ledig hela veckan men ändå sitter jag här o packar när jag egentligen borde sova, men jag skulle själv bli förvånad om jag hade fått det gjort tidigare!
Det är så himla mycket plock & grejs som ska me, och bara klänningen tar väl upp engefär hela väskan! Den är så stor&fluffi så man måste hålla i framkanten när man går för trappor.
Detta kommer bli så otroligt roligt, & vädret i helgen ska bli helt underbart!

nu bockar jag av prinsessa för en kväll på min to do lost, check!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hipp hipp hurra för det är din dag idag!!

2009-04-21 @ 13:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0