black bear

i natt har jag varit på partaj i south Norwalk på ett ställe som heter black bear, fiiifan va roligt det var! 
Killen i baren frågade något och jag svarade ja, så dom behöll mitt kort och jag handlade och handlade så nu har jag väl ungefär 200 spänn kvar på mitt konto..det är biljetten till NY imorgon..ööwww hur ska de gå? fortsättning följer!

Jag är inte ett dugg bakis heller jag va hur pigg som helst vid 9 så jag följde med flickorna på ridning sen hade vi brunch med familjen. Jag fick min present, fina örnhängen & 2 tickets to any broadway show for me and my mum!
Bästa presenten! 

iallafall jag såg nog tidernas hetaste bartender igår, han var helt galen, och när jag tittade han i ögonen så såg jag att dom var gröna med brunt spräckel...wooow..snyggaste jag sett, eller var jag bara full, näää tror inte det! Carro höll på att säga upp bekantskapen med mig när jag berättade att jag sagt nej när han frågade om jag ville ha hans nummer, bara så stupid, hurfan tänkte jag då?
Garagebandet var skitbra verkligen, spelade alla gamla klassiker jag höll på att smälla av, men jag hör fortfarande ingenting, eller jo jag hör piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!!!!


dom här 2 låtarna spelas varje, jag menar VARJE gång, & så jooooourney small town såklart =) det är verkligen som man tänker sig..





Nu ska jag, carro & nokki till sranden

tja då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0