Hur Stor Är Chansen Att Jag Kommer In?



lärarprogrammet i göteborg har 700 någonting sökande, varav 184 är förstahandssökare.
60 personer blir antagna, (& jag är inte en av dom 60) men jag står som 13e reserv i urvalsgrupp 34 B1.

hur många urvalsgrupperfinns det om jag är i grupp 34? 34=x
hur stor är chansen att jag kommer in? =y
jag önskar att jag kunde ställa upp en ekvation på detta? kan någon hjälpa kanske, hjälp!



men jag blev antagen till grundlärarprogrammet klass 1-3 på växjös universitet, men jag är inte riktigt nöjd, det var mitt andrahandsval!

jag vill ju plugga i göteborg, i mitt huvud är det där jag bor
inte i växjö.
jag trodde att jag skulle veta helt klart nu vad som händer i höst, men det ligger fortfrande i någon annans händer, & det suger!
det känns inte så kul att leta & tacka ja till ett hem i växjö, när alla celler i min kropp hoppar högt så fort jag tänker på g.

aja det visar sig, tids nog! & kommer jag inte in i gbg så blir det säkert skitbra ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0