Goa & Udaipur

Nu har vi nastan varit i Indien i en vecka!
Vi landade i Goa dar vi forsokte turista ett litet tag, jag ville garna hanga lite vid solstolarna pa stranden, for att jobba lite pa brannan (dom kallade bade mig & stoffe for fried chicken) uuu, men det kliade lite i stoffes upptackarsinne. Vi bestamde for att 4 dagar i Goa fick vara nog och tog bussen till Bombay!
Jag tog mitt akpiller lite i sista sekunden, aj aj, det fick jag kanna pa nar jag spydde HELA natten verkligen en trip from hell, da vagarna var varsta berg&dalbanan.
Vi blev avslappta pa en motorvag i Bombay, dar det bor manga miljoner manniskor, och jag kande lite smatt panik, det var supersmutsigt, folk korde som idioter och nastan ingen kunde engelska, vi lyckades iallafall boka var nasta bussresa till Udaipur. 
Vi hittade ett stort kopcenter dar vi spenderade hela dagen kakade lite donkan mat och kollade bio (inte bollywood dock).
& nu befinner vi oss som sagt i Udaipur, vi hittade ett skitmysigt guesthouse vid floden, sa vi har hat varsta romatiska middagen pa roof-toppen ikvall. Jag gillar det skarpt, sjukt mysigt, valdigt Idylliskt man skulle nastan kunna ta fel pa en liten fransk by, fast indisk da!
Nu ar det snart laggdags, man blir ganska utmattad efter att vandra runt grander hela dagarna 
& forresten blev jag bjuden pa mitt forsta chai tee idag nar stoffe skulle kopa scarf, fasen va gott! 
okey det var allt for nu!
tja tja


Kommentarer
Postat av: Tea

Åååh vad skönt med lite uppdatering!

Visst är de duktiga på chai? Har ni ätit nåt gott än?

Var försiktiga och ha så skoj!!

2011-01-11 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0