Romantik personifierad x 2

jag lärde känna stoffe när jag flyttade in i kollektivet i Oslo, vi blev ganska snart goda vänner.

vi hade en sjukt bra relation, som vänner dåda, någon romantik var det aldrig tal om, inte till en början iallafall

vi gjorde vanliga saker som att städa, borsta tänderna tillsammans om morgonen, ta bussen till jobbet för att sedan mötas upp på samma buss på vägen hem, tråkiga saker blev mycket roligare & roliga saker blev ännu roligare. Vi har alltid kunnat prata om allt, långa samtal in på nätterna,
lika fast ändå olika!

Så kom sommaren & jag åkte hem till Sverige, i augusti tog jag bussen till Oslo igen, då hade jag saknat min vän.

Under hösten smög sig känslorna sakta på, efter Oslo tiden skulle vi egentligen gå skilda håll, men det blev inte riktigt så vi har bestämt att vi inte vill vara utan varandra och därför tycker vi nu att vi är ett par. Hurray!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0