see us

förra veckan var det Taize helg i Oslo, några bröder var på besök i stan.
så jag spenderade min helg i kyrkan, morgon till kväll.
workshops och långa samtal om livet tillsammans med inspirerande personer
& så massa sång såklart
fina tal av bröder som handlade om
kärlek.

det var ungefär 500-600 personer i kyrkan på samma gång helt otroligt fint..
jag tycker om att sitta längst fram på golvet och till höger..& så sitter jag där & tänker.
jag mår jättebra, fin helg peace in my heart


när kvällsbönen var slut satt många kvar och sjöng och bara va ..så paret gosade


& damen däckade..


igår var det lys på älven tema nedan för vårt hem..
så otroligt mysigt, det var hur mycket folk som helst som trängdes på stigen vid vattnet..
musik, utställningar, lite drama & annat skoj
jag tog jättefina bilder..



charming!
ser ni vattenfallet i bakgrunden, egentligen är det stort och fint
cameran min kan inte bara zooma närmre än så..


som att spatsera runt i en "alice i underlandet" sagovärld mycket mycket vackert..


ånej man ser inte vad som står
all is pretty & en liten helmig text..


& här står det
see us


& jag ska köra en dubbel denna helgen ikväll ska vi till en Calle som ska flytta utomlands & imorgon ska jag på kalas hos Merethe på poledansen.
& ja dansen jätte jätte kul men väldigt tufft jag tror jag måste börja styrketräna lite om jag ska bli världsmästare i pole, oh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0