En 3a för 7

Nu är jag tillbaka i Oslo!
Ikväll kom Amanda och hennes vänner hem med en MASSA kantareller, jag kan nog säga att alla blev lika glada av att se skogens guld, så vi trängdes i köket för att göra storkok!
Nu ska vi snart kolla på Robin Hood på vår nya high tec tv (vicke har tagit med sig ett ton med tekniska prylar) men det är nog ingen som klagar för nu har vi loungemusik både på i badrummet och köket, skitmysigt!
Förövrigt är det fullt med grejor ÖVERALLT och nu i några nätter är vi 7 personer i denna lilla lägenheten, så jag fick sova hos stoffe som spelade fingerspel (ett slags instrument som kommer från californien) tills jag somnade igårnatt ..
jag jobbar lite granna, & börjar verkligen komma in i mina gamla rutiner, ganska möjsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0