Oktoberhelg

jag andas fortfarande,
mitt liv går ganska mycket på rutin just nu, men det går bra!
lillebror är här, han flyttar in i sin nya lya imorgon & jag är jätteglad för det..
vi måste flytta ut ur vår lägenheten om ett tag, damen som äger den är inte så glad vid oss, så om allt går som det ska flyttar vi ut redan i november, då kommer jag antagligen hem.
Jag håller på att planera 2011 och på onsdag har jag intervju för Kripalu Yogacenter som ligger utanför Boston någonstans.

Nej, jag blir inte yogalärare av att bo där i 4 månader, men jag får umgås med andra yogis & vad jag har hört är stället ett riktigt energihål, där man kan finna massa kärlek, nya bekantskaper & lära sig en hel del & så yoga. Lite nytänkande helt enkelt.
Jag kan se mig själv gå omkring där i mjukisbrallor som en tvättäkta yogi och mysa dagarna i ända, så jag hoppas innerligt att jag kommer in.


Mandy-fancy-pants har fyllt år så vi har haft lite kalas för henne...


sång för födelsedagsbarnet!


godmorgon,
det var fullt hus här & ami gjorde pannkaksfrukost!


jag & favoritpoffen, äta & dricka bör man...


amandas 3 vänner från gbg var här..


& asis


så tog vi en söndagsrunda på lökka..


favorit-katten
Gustav en riktig katt med svans
han sitter & vilar sig på tunnan hela tiden, & så vet han hur söt & mjuk han är
alla vill klappa..


tass tass maju


Kommentarer
Postat av: Therese Ö

Äntligen ett inlägg, du hem i november = bra. Kan vi inte köra en dublintur i nov då? :)

2010-10-17 @ 10:56:13
URL: http://mememebobbymcgee.blogspot.com
Postat av: Rojje

jaaa.... vi har saknat inlägg den senaste tiden. Skönt att äntligen få någon nytta av det häran internetet... Supersnygga bilder och "ungar" som vanligt. Ser ut att vara underbara höstdagar där oxå! kramar.

2010-10-17 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0