Högskoleprovet i Göteborg

I fredags tog jag ledigt från jobbet och åkte över till gbg (gilla) 
känner mig hemma där!
jag gick på stan & njöt av att vara i Sverige, åt gott & köpte lite tyg att hänga över höfterna.

lördag morgon gick jag upp tidigt för att åka iväg & skriva högskoleprovet!
Det var visst många många fler än mig som också skulle skriva, jag kände mig pirrig i magen (på ett bra sätt) & kom på mig själv med att jag faktiskt tyckte det var helt okey att sitta i skolbänken igen, mer än helt okey faktiskt,
jag tror jag håller på att bygga upp någon slags längtan efter att börja plugga...
vilken, känsla jag verkligen har väntat på, jag har hela tiden tänkt att jag ska vänta tills det känns rätt i hela maggropen..och jag börjar sakta komma smygande
jag ska ge det lite tid till 1 kanske 2 år, det låter ganska förnuftigt

jag & "the lady" från Kripalu fick äntligen tag på varandra
mitt ansökningsbrev blev väldigt fint, men jag kände att intervjun gick sådär, men jag gjorde så gott jag kunde
jag flummade kanske lite väl, men jag hoppas att hon ser igenom & väljer mig utav alla 90 sökande ändå!
så om 2 veckor sisådär får jag reda på om jag åker över till USA & yogar

hoppas hoppas
om gud vill så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så förnuftig..jag är stolt över dig..jag hoppas oxå att det blir du..håller tummarna..Love you!!!

2010-10-26 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0