Nu Har Vi "Som Alla Andra" Också En Tv Maskin

onsdagkväll

 

thomas & mille kom över och började städa i vanlig ordning (det är alltid strålande rent när dom 2 gossarna har varit på besök)

dom hade också med sig en tv (vilket jag var väldigt emot i början men när den väl stod på plats var jag mycket lycklig)

när vi slog på den och det knastrade till som det brukar, hoppade jag & amanda högt

den natten sov vi i myshörnan..







mille & thomas var här på sleepover
på morgonen vaknade vi väldigt tidigt för att sjunga för stoffe som hade (nästan) födelsedag
stoffe skulle ta tåget hem på eftermiddagen och ringde mig när jag satt på bussen
vi kom på att vi kanske hann ta en hejdå kram innan tåget till sverige gick
det var så pirrigt för jag visste inte om jag skulle hinna, bara hoppades att bussismannen kunde köra lite fortare
jag sprang över hela stationen och kom fram precis 1minut innan tåget skulle gå
och där stod stoffe och väntade 
världens snabbaste kram och så gav jag honom morotskakan som jag haft i väskan ...som matsäck då!
så sprang han på tåget som sakta rullade i väg..
kändes som en liten kortfilm
jag vände på klacken och gick hem, väldigt glad

små små händelser som är så mysiga och kan göra en hel dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0