Ibland Är Det Ganska Kul Att Leka Fast Jag Är 23 År Gammal..

har haft händerna fulla ett tag nu..det har varit mycket party bland annat!
& så måste jag ju umgås & bara vara så mycket som jag bara kan, för snart åker jag ju hem
går bara omkring & myser i mina långklänningar

jag & amanda har funnit varandra, vi har skitkul, oftast!
& vårt kollektiv känns nu som en liten familj på 5..å jag gillar´t

lördagkväll


måndagmorgon
mandu klättrar i fönstret



& jag solar mig och äter en mackis


sen lekte vi ute hela dagen, lånade vickes longboards
sedan vilade vi till slut i parken



enes var skitgrym på att åka, snabbt som fan..


& trillade av, då sprang enes så jävla fort, han kunde liksom inte få stopp på benen,
det såg jävligt roligt ut..


love love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0