My Newest Bracelet, Is Pretty Damn Cool..

plant peace, live in unity, freedom, make a difference, accept diversity, speak kindness, pave the path, lead the way, humanity, give back, seek wisdom, come together, truth, forgive, believe, faith, sow love, humanity again


förra veckan köpte jag äntligen det finaste armbandet man kan få tag på
lite av pengarna går till välgörenhet & så står allt jag tror (på) på

grattis till fredagen

vi förtjänar att leva fritt & till fullo läste jag någonstans

inte bara på längden utan på bredden också

känna, lukta, höra, se, smaka..
lev
var så snäll



jag är lite extra glad idag för en av mina bästisar kommer på besök


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0