Sunday Dinner At Friday´s

söndag

ännu en dag av solsken jag ligger i min säng och småler

varför?

jo, för att jag ser på en kärlekshistoria 500 days of summer

SE DEN!

så plötsligt klickar det till på facebook-chatten

jag orkar först inte kolla efter vem det är men gör det ändå

då är det en gammal kärlek som skriver, han ville nog bara säga godmorgon och se efter hur jag hade det, lite sött sådär en söndags morgon

 

så ringer ida, vi tar en promenad ner till stan för middag på friday´s





Viktor (kolla mannen i bakgrunden, han är lite småkul)

Man blir ganska ruinerad av att gå ut och äta här i Norge, men det var väldans trevligt

 

Efterråt mötte jag upp Sanna för en kopp choklad

 och så svängde jag inom oscar där jag blev bjuden på lasagne och choklad, så fick jag en liten mjukisråtta också

nu ligger ja i sängen, helt färdig till att somna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0