Come And Meet Me At The TrainStation And Let It Be Sunny


det pirrade i hela magen när tåger rullade in på tågstationen
tänk det var ju 2008 när jag fick njuta av vårsolen i sbg sist
vi åkte förbi mitt kära coffehouse och dom fixat iordning uteserveringen

mamma & rojje kom och hämtade mig, himlans härlig bild bara för det


vi tog en promenad


to de lo de lo de lo...




man ska ju ha roligt medans man kan
vi har ofta ganska kul, järngänget

Jag & rojjan dansar polka


vi har inte gjort något brottsligt, någon hade hunnit före och huggt ner träden faktiskt..



på kvällen satte jag på mig min prinsessklänning som jag köpt i New York och så pyntade jag påskriset.





Kommentarer
Postat av: Chrille....

de dagiset ni gick förbi, (såg de på bilderna) har ja vatt me o byggt :D

2010-04-01 @ 08:58:44
Postat av: Tess

Välkommen hem till Sbg! =) Fina härliga våriga Sbg! =) Synd bara att det spöregnar idag...hehe



Kram kram

2010-04-04 @ 16:56:01
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0