På Bergstien Bor Ett Gäng Latpåsar

igår tog jag en ledig dag,
dammsugade lägenheten för 3 e gången i rad
jag ordnade mästarfrukost
gick jag på en yogaklass, 
låg i sängen och läste och kollade på film hela dagen,
lagade god middag 
gick på pilatesklass med Ida, vi smugglade in en varsin cider i bastubadet
för att sedan knalla iväg till bion
en ganska snill man se inte den, jag kollade på klockan minst 3 gånger och funderade allvarligt på att ta en tupplur, fast jag kunde inte somna..

när jag kom hem hade toalettrullen flyttat på sig från att ha legat i toastolen till duschen, den hade fått ben den lilla jäkeln. 

 

efter att ha provat "klämma i dörrhålet tricket" och det inte fungerade så var jag tvungen att klippa upp min tandkrämstub för att kunna borsta tänderna.
 

om inte detta är höjden av lathet så vet jag inte, vi har även valt att källsotera sopor men eftersom ingen orkar gå iväg med skiten så ligger det ett litet berg med sopor i det fina köket.

charmigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0