Ever wondered what people in the street might look like naked?

Efter jul pratade jag & mina vänner om vad man kunde köpa till varandra i födelsedagspresent iår!
Jag berättade att jag önskade mig (okey detta kommer låta väldigt väldigt knasigt och lustigt) men iallafall, en dag på en nudiststrand.
Varför?
Men tänk själv att få springa runt på en strand helt naken mitt på dagen, helt fri, helt normalt, helt naturligt,
inga konstigheter, inga krav, inga komplex. Bara väldigt mänskligt & sensuellt.

nej jag skojjar inte! =)

Det finns en man vid namn Spencer Tunick, känd fär att samla ihop massor med människor, som klär av sig och ställer upp som modeller i konstens namn.
På bilden finns läkare, advokater, studener, ja alla möjliga kategorier, alla 5000 männsikor som ställde upp fick en bild med sig hem. Jag hade också velat vara med!
Kanske nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är allt en söt & speciell person, finaSabina! :)

PUSS

2010-03-11 @ 21:53:44
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0