Confused Cute Little Lamb

Jag har precis varit på 2 pass på gymmet, ja 2, det finns så mycket skoj att välja på och jag vill prova allt, ALLT!

när jag kom hem rostade jag mina 3 mackisar, satte mig vid datorn och hittade den här videon, påminner om min dumma lilla hund Bailey, fast lilla djuret i filmen är nog snarare ett litet får..

jag tyckte den var så kul så att jag var tvungen att gå upp till Kristoffer och visa, där satt han och läste i mörkret med en pannlampa på (jag har kommit underfund med att killar som äger en pannlampa är oftast väldigt braiga)
han tyckte iallafall också att den var väldigt kul, ..jag bara älskar hur han kikar fram på slutet,

lilla filtan, om jag känner dig rätt kommer du tycka att denna är kul..


kanske tycker du det med?



det finns en kille som jag hållt ögona på ett litet tag, någon sommar sådär,

jag känner honom inte , vi pussades lite en gång & han råkar faktiskt bo här i Oslo.

idag skrev jag några till honom, eller FAKTISKT jag gav honom mitt nummer, hur modigt är inte det, bära eller brista, jag tror iallafall att vi kunde blivit bra vänner!

godnatt


Kommentarer
Postat av: filtan

yes you know me! Skitkul!!!!

2010-03-20 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0