6 990 2974 510

There is 6 9902974510 people in the world, sometimes, all I need is one!

det finns en man som heter greg, han är en av dom finaste människor jag någonsin träffat,

han gav mig kramar som fick mig att känna att jag tar mig igenom allt, en av dom kramarna vill jag ha just nu,

jag tänker på honom ofta, men inte för mycket, för om jag tänker lite för mycket känns det som att hjärtat ska brista, sen kommer mina tårar, ..fortfarande!

det blir så när man älskar någon så mycket, och inte kan ha honom i närheten






Kommentarer
Postat av: Rojje

oj.. vilken fin tanke! Hoppas ni får träffas snart igen. Rojjekram ;)

2010-03-06 @ 10:36:52
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: Rojje

oj.. vad fint du skriver. Det är så roligt att läsa din blogg. Du kan verkligen skriva ifrån hjätat och printa ner vad du känner. Jag får en lycklig och sorgslig känsla när jag läser. Det är sorgsligt att du saknar människor, men så är det när man känner människor i hela världen, samtidigt vet jag att du är glad och lycklig och det gör mig glad. Du är så duktig Sabina fortsätt med det! Rojjekram ;)

2010-03-06 @ 10:46:27
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: Mammie o Rojje

Älskade dotter, nu har jag läst din din blogg flera gånger idag, när jag läser det kan jag känna den känslan du beskriver,du är så modig och jag är stolt över dig! Älskar dig!

2010-03-06 @ 19:33:33
Postat av: felicia

Lilla Knitet! Du klarar ALLT, det är jag helt säker på..Och att göra de sakerna du gjort, och gör, visar på ett otroligt mod och en inre styrka som jag verkligen beundrar! Bara så du vet!

Kramo kramo i stora lass

2010-03-07 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0