22 Mars

Idag jobbade jag med en kille som visst verkar dyka upp lite härochvar där jag är..

Jag har varit supermegatrött hela dan, allting har varit kul, verkligen, och denna killens kommentarer gjorde det inte enklare för mig att skärpa mig, han var faktiskt sjukt rolig..hela tiden!

Jag har gått runt och skrattat hela eftermiddagen och kvällen åt en replik som iofs är ganska, eller rättare sagt väldigt hemsk.

(Om 2 tanter som är jäkligt trötta, trötta på sina jobb kanske annat med vad vet jag, nej men inte specielt vänliga helt enkelt)

Men då slänger han ur sig (på norrländska)

-         men jag vet int, det känns typ som att dom har dött inuti!

i samma sekund som han sagt ångrade han sig, men jag skrattade och skrattade och skrattade..


Det visade sig även att han var barndomskopis med killen jag blev förtjust i på paradisön Pherentian Islands i Malaysia, världen blir mindre för var dag som går, intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0