Malmöfestivalen

söndag & regnet bara öste ner
tea har sjukt bra förmåner på espressohouse beställde vi in en massa fika & när vi kom ut igen så var det blå himmel & solsken.
vi kom fram till att malmö är sjukt mysigt & att malmöfestivalen är helt toppen,
speciellt när det gäller kultur & miljö
titta bara på det gula rummet som någon hade satt upp mitt i stan, där satt vi & hängde en stund



eller den sjukt stora däckmuren


miljöbilen


bokbilen var vår favorit


en slags byggnad som man kan stå & kika på & ändå inte komma på riktigt varför den är byggd, men den var cool & det hängde discokulor i taket precis som det gjorde i mitt & Amandas rum..


jag gjorde ett valtest idag som felicia tipsade om, finns på dns hemsida, jodå det stämde
jag la & kommer lägga min kula/röst för


vi kollade lite på mike snow, jag har inte riktigt tyckt om hans elektrodängor förut men faktiskt,
jag blev imponerad, som dom öste & mina ögon tyckte mycket om att titta på mike, väldigt vacker man


& så vidare till melissa horn konsert


och en 2 timmars lång L Winnerbäck konsert, alla sjunger i refrengen, vi kramas 
oj oj det rann visst en tår & tea retades , ja jag är blödig
men jag har haft en sån fin sommar & nu kommer alla vandra sin egen stig igen, nu åker jag till oslo vilken dag som helst,
men det behövs!

Kommentarer
Postat av: lillararasara

För att jag tycker om er, vilken fin resa vi har haft ihop tjejer och sommar!! Din blogg är min dagbok!

2010-08-26 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0