jag önskar dig allt vackert, för du är det bästa som jag vet

en dag försökte jag emelie & felicia planera vår semester,
vi åker nästa vecka
det enda vi egentligen vet är att vi ska åka i saras svarta pärla..

 

i helgen åkte vi till saras stuga i åhus


tilda & sara skötte allting inomhus..


jag & felicia grillade..


så spelade vi kort & pratade heela kvällen, tills det blev danstimme,
efter 4 timmars dans slängde jag & felicia oss i havet, som var iskallt


min mormor fyllde 65 så vi hade lite kalas..




jag höll i dansföreställningen, när jag ändå hade ballerinaklänningen på


ami, mormor (sms - kungen) & jag


middag på stan


så köpte vi trisslotter, plötsligt så händer det
den dagen var inte kommen iallafall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN en bild på mormor!! Åt ni kyckling kanske?

2010-08-11 @ 17:32:15
Postat av: Tea

Det var jag som skrev .. :)

2010-08-11 @ 17:32:52
Postat av: bina

- grkk grkk, låter det när man äter brosket! =)

så många år som vi varit vänner och du vet inte hur min mormor ser ut, galet!

hoppas vädret blir bättre nästa vecka annars är vi kokta i bajs!

2010-08-11 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0