Semesterparadis västkusten

jag vaknar så tidigt om morgonen, idag tog jag fram mina gamla bilder sen vi var & reste i Asien.
det var så himla spännande, kan vi åka någonstans igen?

dom få dagar som jag skulle jobba denna sommaren är slut, dvs semester IGEN, jag klagar verkligen inte!
jag har klurat & funderat på vad jag skulle hitta på denna höst, jag kollade upp voluntär arbete i Ecuador, men än så länge har jag inte råd till något sådant, för i slutändan blev det väldigt många pengar, jag funderade på att åka till Berlin & bo (en av mina närmaste vänner som jag träffade i USA kanske skulle dit också) men tillslut kom jag fram till att det bästa nog var att åka tillbaka till Oslo.
jag letade efter boende som en toke, men Amanda räddade mig & jag var välkommen att komma tillbaka till min gamla underbara lägenhet, iallafall tills jag hittar något annat, & jag ser fram emot det, längtar efter mina roomies.
det kommer bli otroligt trångt men finns det kärlek klarar man allt 
men innan dess åker jag nog på svensson svensson camping längs västkusten, vi har 0 planer
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0