Nu Jävlar Ska Ni Få Se På Fina Påskbilder!

Påskafton!

jag letade efter godis ägget


som rojje hade gömt på ett jävligt bra ställe


vi grillade lunch på ryssberget, med Emelies familj



filtan kör som en galning genom ryssbergsskogen


så skulle vi äta lite till


bestick? någon?


hungrig? haha
den här bilden kommer jag antagligen få fan för..



sara delade ut EXAKT lika mycket godis till alla, fast vi gjorde iordning en skål broccoli till tea som inte tyckte om godis just den dan!
 



jag & sara gömde påskägg på stan


lite överralt


flickorna blev helt vilda, som små kids som älskar att leka


jag med mina långa ben får upp äggen dit ingen når

- men allvarligt, hur ska jag få ner den då?

då säger jag som anna anka skulle sagt, (till sin assistent när hon skulle hämta gröna äpplen)

- du ska aldrig säga att du inte kan göra näugot, för det kan du!


duktig flicka!



Tilda var sjukt duktig på att hitta ägg, hon hade övat!



oj ett till


& ett till


jag fick tillbaka geicha-kulorna som även var med i julklappsspelet, dom ska nog vara hos mig kanske


tea sjunger höstmåne, av dia psalma, en av dom djupaste texterna som någonsin skrivits kom vi fram till...


tilda berättar något otroligt viktigt!


det flödade mycket kärlek i rummet såklart


fe fe fe filosofiska filtanbilden...haha


tea ser du ett mönster på denna bilden, typ en rand eller två? jag gör ..haha


filto bestämmer musik då blir det LA ROUX


hon måste blunda, världens sorligaste låt



efter dans på hh, gick vi hem till sara för & skeda, bara lite trångt & sova 4 i en säng


morgonfrillorna bakade...


scones


den här skon kan man nog döda en häst med om man vill...
jag & sara genomsökte grannens lägenhet mitt i natten, med varsin sko i handen, Va?



det var himla fint väder på påskdagen så vi höll oss ute på stan


jag blir lite varm i hjärtat när jag tittar på dom här bilderna
ja, jag blir det


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh jag dör... vilken mysig påsk vi haft tillsammans!! Ni betyder så jäkla mycket, all kärlek till er! Tur att jag är jag, annars hade jag varit avundsjuk på mig, för att jag verkligen har världens bästa vänner!

2010-04-08 @ 20:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0