Internet´s Broke, But Computer´s Still Working

vårt internet har pajat, shame!
så nu sitter jag på grannens & det fungerar, men väldigt dåligt.

jag har var lite låg idag så jag hittade in till köket där stoffe stod & bakade bröd och kladdkaka, vi hamnade på golvet & pratade kärlek en lång stund
sen lagade jag mat & kom på att det egetligen inte finns en enda ledig ruta att sitta på & att det dessutom är jävligt äkligt överralt för det mesta, man får typ skjuta undan med armbågenom man ska skära lite bröd ..

vi bestämde oss för att storstäda, så vi har köksflamsat & tramsat änna tills kvällen, tänk att man kan bli på så gott humör av att städa..& så blev det väldigt fint också
så kom Amanda & hennes kompisar hem, Amanda blev så glad att hon gav oss en varsin kram  & så smakade vi alla på det hemmalagade brödet som var fruktansvärt gott!

jag har härliga bilder som togs i helgen men dom kan jag inte lägga upp ännu..


Kommentarer
Postat av: Rojje

Så skönt att du kom över din låga period, städa är en bra terapi ja och sen blir det fint också ;) Hoppas du hade en najs födelsedag. Jag har din present hemma så firar vi våra födelsedagar tillsammans i sommar med jordgubbstårta och allt, va? Ha det bäst och njut i vårsolen. Rojje...

2010-04-23 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0