Melancholy Death of Oyster Boy and other stories

Söta små dikter, jag valde voodoo flickan som min favorit



Her skin is white cloth,
and she's all sewn apart
and she has many colored pins
sticking out of her heart.

She has many different zombies
who are deeply in her trance.
She even has a zombie
who was originally from France
.



But she knows she has a curse on her,
a curse she cannot win.
For if someone gets
too close to her,

the pins stick farther in.





http://homepage.eircom.net/~sebulbac/burton/voodoogirl.html


Kommentarer
Postat av: Amir

Jag saknar att åka runt i din bil med äkliga doften och lyssna på amerikansk radio ;)

2009-09-18 @ 19:52:23
Postat av: bina själv

hahahaha fan jag dör, nu måste jag bara skratta =)

Jag ska köpan en ny wanderbaum med jordgubbedoft, och regnbågar på och hänga i spegeln där fram..

Frågan är varför inte du köpte en till mig när du ändå stod & höll i en?

fast egentligen är det ju mig du saknar lillebror, det fattar väl vem som helst!

hihi

2009-09-18 @ 19:59:15
Postat av: Amir

hahah ja det är ju konstigt! ska du köpa den regnbågsdoften som jag tänkte köpa! jag raggade på en 26 årig igår, hon tyckte jag var för liten, hon borde få veta vad du sysslar med då ;)

2009-09-20 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0