no one likes you, oops! I meant to say there´s no one Like You!

Det finns en pojke i min klass, jag tror vi har en fling, jag kan inte sluta le när jag ser på han..det är alltid jag & han som inte har gjort läxorna så vi fårvara i samma grupp, det gör inte mig något!

Han har långt ljust hår, oftas en tofs uppsatt med en liten del av håret, ser helt förjävligt ut, han är liten och bara 19 år, ibland har han glasögon, men han är bara så gullig!
Igår frågade han om han kunde få mitt nummer & om jag ville komma med dom på fest i helgen, klasskompisarna sa men Guud skräm inte henne! But I didn´t mind!
lalalala lammkött!! haha



                                                       Hade du inte velat gå lös på den här godingen då eller?




Kommentarer
Postat av: Amir

hahahah! lammkött!!! för fan! när ska jag hälsa på dig???? kram

2009-04-23 @ 21:20:28
Postat av: Bina

jag har en sång om det ..haha!

anytime my dear, det hade varit såå roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0