Connecticut & Meat Pack



Min helg spenderade jag i Connecticut med flickorna, vilket var supermysigt, sommarvader hade vi & badade sa mycket som vi bara orkade i den nya poolen & pa kvallen lag vi i hottub och tittade pa stjarnorna. Otroliga lyckliga ogonblick, det ar verkligen som ett andra hem for mig, jag fick till&med mitt gamla aupair rum tillbaka. Baileyboo kande igen mig & jag gosade en hel del med honom.

 

Pa mandagen akte jag in till CITY och vandrade Manhattans gator upp & ner som sa manga ganger forr, men det lockar mig inte sa speciellt mycket langre, det slutade med att jag mest kande mig ensam & utmattad, jag hade lite glomt av hur mycket som ar "pa gang" i staden. Sa jag gick faktiskt & la mig.

Pa kvallen kom mina kara vanner Farah & Tami & hamtade mig (sjukt imponerad av Farahs korning & hur hon svor at alla gula taxicabbisar) & ibland tanker jag, eller ja ganska ofta att mitt liv ar en film, detta var ett sant moment!

Ofta liksom

man blir upplockad pa 11ave 23rd street Manhattan av tva goda vanner for en "ladies night out".

Vi hade middag & coctail i meat pack vilket brukade vara slaktarnas & kottmarknadernas omrade men som nu ar fylld av trendiga restauranger. Sa jag hade en akta American Burger & en drink, for det kommer droja manader innan jag far samka pa alcohol igen. Sen gick vi vidare for dessert, bestallde 3 klassiker som vi delade med skratt & gamla minnen, det var en kvall jag sent kommer glomma.

 

+ om ni ar i krokarna sa kolla in high line, det ar en gammal lang tagbana upphojd som dom gjort om till en lang park.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0