en dag off!

Idag tog kollektivet ledigt från sina jobb,
för lite kvalitetstid (som att vi inte spenderar tillräckligt med tid tillsammans) iallafall
jag vaknade tidigt som vanligt och väntade 5 timmar på att resten skulle stiga upp, så gjorde vi pannkaksfrukost,
amanda & jag öppnade upp fönstrerna & låg & solade i myshörnan..
så åkte vi ut till skogen & plockade påsar med kantareller...
kvällsbön i domkyrkan i Oslo, så vackert,
träffade en god vän från Taizé  canadian/french Micael, honom trodde jag liksom aldrig att jag skulle se igen, men våra vägar korsades & kul var det, jag hoppade och kramade honom som en toke..
när jag kom hem var maten precis färdig, kantarllpaj, så gott & så tittade vi på tezz på tvn..
fin dag! jodå!

mammi - nu blev du glad va!
du ska få se lite bilder om någon dag! lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0