17e Maj

Lång lång ledigt och massa party, varje dag..

Men på 17e maj var det champangefruksot hos Lotta med fina tjejerm, supermysigt..



Annorlunda & dricka till frukost, det borde man göra oftare, det är skitkul, & känns lite lagom förbjudet, typ!




singing la roux songs of course
doing it for the kill, doing it for the thrill
oooooo....



helt vilt, vi dansade så mycket att det blev en spricka i lottas golv,


sen gick vi ner på stan..


jag & mandy var så trötta att vi skrattade hela kvällen ungefär ...


sen dansade jag & filtan & malin till rytmiska toner


fortsatte kvällen på quadiz såklart
Amanda gör kungakronan, sjukt koncentrerad


tattttta.....


på binas huvud..


en av gossepojkarna


stoffe & hans kompis viktor som också bor med oss lite nu ...


så 05:35 igårmorse ringde mitt alarm, dags för jobb, jag är fortfarande trött
det är onsdag idag..oj oj

Kommentarer
Postat av: Malin Bertil

Åhhhh mina söta flickor Sabbo och Filtan saknar er så de gör ont när jag ser bilderna!!! Kom hem med er <3

2010-05-19 @ 21:34:31
Postat av: Tea

Aj aj aj vilken gölli kille på sista bilden!! Vilken trevlig 17 maj ni såg ut att ha, hela tjejgänget! Snart kommer du hem, skönt det. Puss och kram

2010-05-19 @ 22:10:30
Postat av: bina

Ja du skulle varit med Mallan!



Tea, ja snart kommer jag hem =)

Vickan är helt galet söt, när jag går till jobbet om morgonen brukar jag kika på honom när han sover, haha perverst va!

2010-05-20 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0