Min Älskade Fride Love

När jag 2009 tog en roadtrip resa till Californien & Arizona träffade jag på världens gulligaste tjej.

Vi lärde känna varandra riktigt bra på 10 dagar, hon känns som en barndomsvän liksom, vår plats var längst bak i van-en eller längst bak i sightseeing gruppen, alltid kramandes eller hand i hand
så fort jag bara tittar på Fride så brister vi ut i skratt, båda två
den sortens vänskap har vi, liksom som ..
när man gick i 1 an på möllebacken livet superenkelt och pastellfärgat..(inte för att det har ändrats så mycket men ändå)

ïallafall så tänkte jag att man vet ju inte ett år är ju lång tid & kanske har vi inget & prata om
Fride kom och hämtade mig på busstationen
men nej vi sprang mot varandra i all världens fart,  och den lilla bilen stod på tomgång

nej men KÄRLEK jag behöver inte säga mer


en annan fin vän till mig är Ida, vi hinner tyvärr inte träffas så mycket men detta fotot är från i lördags
jag & stoffe bestämde att i lördags var det faktiskt den 1 a sommardagen,
jag fick låna Idas cykel, så mysigt
det var grönkulladagarna så det var massa fint folk överralt, och marknad och musik och andra grejor 

jag hade rosiglångklänning ganska fint om jag får säga det själv,
jo det får man


jag somnade almost på jobbet idag jag nickade till fletra gånger, och vid ett tillfälle nickade jag till så hårt att jag tappade boken jag hade i handen på golvet, jag har sovit 4 timmar och känner mig nästasn full, som vanligt vid för lite sömn så kom näsblodet för en stund sen
iallafall jag var nämligen på min andra dejt med advokaten igår..hihi

det är så mysigt och bara gå här det kommer & går folk lite hursom i lägenheten tycker jag, så himlans mysigt
för en stund sen hoppade en kille in han har varit här två gånger
han skulle blanda en drink till amanda men hittade ingen tesked
så nu har  han stått i köket i nästan en timme, och ja det är faktsikt nästan glänsande rent, han menade att det var äkligt här.,.hahahaha!

fönstret står helt öppet & för en stund sen grät en liten flicka,
då var jag bara tvungen att löpa ut och trösta,
där kom moderskänslorna fram, lite mer än en månad tills jag får se mina kids igen

nää slutflummat
nu är det snart barty


Kommentarer
Postat av: Mischus

Det e så härligt att läsa din blogg sabina, du tar livet med en klackspark och allt känns bara så härligt, enkelt och mysigt! Jag blir så avslappnad och tycker att allting känns lite lättare när du beskriver det! Jag behöver helt enkelt dig!



Puss o Kram

2010-05-13 @ 09:26:27
Postat av: Bina

Tack michus!

Det är ju faktiskt en av dom finaste komplimangerna man kan få..=)



"våra öden är oupplösningen knutna till varandra, livet är en väv av ömsesidigt beroende relationer"

2010-05-14 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0