Måndag 15e Februari

en hemlighet,
jag har tjuvåkt buss spårvagn i nästan 2 veckor nu..& då åker jag varje dag, & är livrädd att det ska komma kontrollanter för då får man betala dyra pengar, men lite spänning i vardagen får man ha,
eller hur Emelie?
men nu har jag iallafall börjat använda mitt kort, som kostade en förmögenhet, som allt annat här i Olso!

imorse gick jag upp väldigt tidigt för att ta mig till dagiset som ligger mitt ute i skogen, jag hade följe med den söte killen som också jobbar där
+ att jag fick så mycket beröm att jag var så duktig med blöjmonstren, det var väldigt kul & höra.

imorgon kommer sanna tillbaka och ska sova här några nätter, Oscar kommer nog inte tillbaka förrens på fredag!

jag åt precis upp köttfärsåsen jag lagat, fy fan, jag måste verkligen lära mig & laga mat, men det har inte varit så lätt att komma till i köket när man har en mästarkock till brossa!

bra bra bra låt!


Kommentarer
Postat av: Amir

haha! ja denna låten är grym :)

2010-02-15 @ 21:45:03
URL: http://kapicino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0