Today I Was Caring For Kids, Tomorrow Im A Chef Assistent, This Job For Sure Is A Challenge

imorse gick jag upp halv 6 för att gå och sätta mig på manpower (det är så det funkar i början) där satt Emmy snällt och väntade. vi bestämde oss för att nästa gång ska vi ta med oss smörgåsar och lite böcker och så, för där finns kaffe och varm chokladmaskin så då blir det dom ett litet "godmorgon café". mysigt!

efter en timme fick Emmy jobb men jag satt kvar, det fanns inget till mig, det är då man får vara smart och vara med i 2 företag, så fort jag gick utanför dörren ringde jag till Grata (jag är sjukt otrogen mitt företag, haha men nu vet jag iallafall att det inte är förbjudet, hade lite mardrömmar där ett tag), och dom hade såklart dagisjobb till mig idag, så det var bara till att åka iväg!

Oscars syster Amanda på "inspektion/besök" hon hade med sig sin 3 månaders bebis jättegullig, hon jobbar på det företaget som jag ska på intervju för nästa vecka. det är elexia, ett av dom största tränings centren dom har allt ALLT, jag blev helt hyper när jag såg deras scheman! iallafall, säljare nja vetifasen, men vi får se, jag ska gå på intervjun iallafall.

och så har jag hunnit med att bli helt förälskad idag!!!!!!

i mina 3 blivande roomies!

jag åkte över till Hanna som lovat att följa med mig på visningen! det tog ett tag innan vi hittade, men vi hann precis in innan vi frös ihäl!

världens mysigaset lägenhet med högt i tak och trägolv osv osv. jättevälkomnande och mysigt!

jag tror att det kan bli en riktig härlig mix

person 1 en bohemkille, verkade supermysig & som var snäll nog att möta upp oss även om det var -200 grader ute,

person 2 en jugge precis som jag, han tyckte att det hade varit bra om jag flyttad ein så vi kunde lyssna på juggemusik tillsammans, haha det tycker jau auu!!!

person nr 3 en jättegullig tjej, sådär glad och trevlig, enkel och omtänksam precis som jag ;)

 

men iallafall jag ska fundera över natten, men ja ja ja jag säger jaaaa..

jag är så hyper, bättre än 100 kilos sugar rush


love s 

hihi


Kommentarer
Postat av: bina själv

haha Tea, ja för det finns ju så många att välja emellan =)

du får ta och fundera lite till, tills vi ses nästa gång.

2010-02-11 @ 22:58:08
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Bina! Va kul att du får jobba lite och hoppas du hittar dig en lägenhet, de lät ju mysigt me en jugge kille haha så ni kan lyssna på juggemusik!

Kan de va killen du träffade på asienresan? Du har satt myror i huvudet på mig nu haha!

Se till att skaffa dig en lägenhet nu så man kan komma upp och hälsa på =) Puss

2010-02-12 @ 09:06:51
Postat av: Mischus

Hej Bina va roligt att läsa att det går bra för dig och att du trivs! E så spännande att följa dig på dina äventyr!



Puss o Kram

2010-02-12 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0