Making Pizza, Spinning It On One Finger

nu kan jag inte var otrogen längre jag måste välja bamanningsföretag,
dom erbjöd mig en veckas jobb som konferens värdinna, wow,
men jag var tvungen att ´tacka nej & det sved jävlar i,
för att på måndag ska jag jobba på dagis och på onsdag ska jag på intervjun!
men det kommer väl fler chanser!

idag har jag jobbat i köket, men jag säger det
absolut inget för mig, jag gör det men tycker det är sååååå tråkigt att hacka grönsaker, göra pizza & våfflor och sånt, nej!

ikväll ska jag bara ta det lungt jag vill gå & se nine på bio, jättegärna,
& imorgon ska jag nog ut och dricka lite med hanna och gänget!

nu ska jag läsa underbara Dailai Lama boken, det är andra gången jag läser den, mycket visdom nedskrivet på papper!

så roligt att det är så många som följer mig på mina resor,
& tycker att det jag gör är lite halvspännande, jag blir å glad
 
love s

Kommentarer
Postat av: bina själv

Tack Michus =)



Mallan du är välkommen när du vill, från och med mars kommer jag ha en stor fin säng =)

Sebastian, nope, men han bor nog också här skulle jag tro!

2010-02-12 @ 14:45:15
URL: http://imstilllearning.blogg.se/
Postat av: melissa

lägg in bilder syrran <3

tror du nt jag läser din blogg ?

du kommer nt undan :P

2010-02-14 @ 19:33:12
URL: http://melissalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0